اقتدار ملت ایران در عملیات صادق ۲ به جهانیان ثابت شد

نماینده مردم شریف و فهیم شهرستان های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد، در گفت‌وگویی اختصاصی به نقش کلیدی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عملیات موفقیت‌آمیز "وعده صادق ۲" و پیامدهای آن برای اسرائیل و حامیانش اشاره کرد و از آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسخگویی به هرگونه تهدید خبر داد.
اقتدار ملت ایران در عملیات صادق ۲ به جهانیان ثابت شد

علی کرد در این گفت‌وگو با زینب زرین فر خبرنگار روابط گستر، ضمن عرض سلام و ارادت به مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح، بر تأثیر عملیات اخیر جمهوری اسلامی بر معادلات جهانی اشاره کرد و گفت: امروز هر ایرانی به خود می‌بالد، زیرا نیروهای مسلح ما با عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق 2 نشان دادند که اقتدار ملت ایران، اقتداری جهانی است که می‌تواند از حقوق مسلم خود دفاع کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پس از شهادت حاج اسماعیل هنیه و دبیرکل حزب الله، دشمنان در حال خودنمایی بودند و ما تصمیم گرفتیم که اسرائیل را مورد هدف قرار دهیم. 

دیگران چه می خوانند:

 

علی کرد تصریح کرد: موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی با آرم ایران به تاسیسات نظامی و مراکز توطئه دشمنان هدف قرار گرفت و هیچ‌یک از غیرنظامیان در این عملیات آسیب ندیدند. بیش از نود درصد اهداف مورد نظر با موفقیت منهدم شد و این نشان‌دهنده قدرت و دقت نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به قدرت اسلام و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تأکید کرد: اگر دشمنان کوچک‌ترین واکنشی نشان دهند، حملات موشکی جمهوری اسلامی با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم شریف و فهیم شهرستان های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد در پایان، اظهار داشت: امروز ما به تدابیر رهبری و آمادگی نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم و این حمله موشکی را به ملت ایران تبریک می‌گویم. ما در سراسر کشور، به ویژه در شرق، جشن پیروزی این عملیات را برگزار می‌کنیم.

 

 

 

اقتدار ملت ایران در عملیات صادق ۲ به جهانیان ثابت شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟