• ورود به بازار کشنده بایک X9 و معرفی کامیونت فورسF38

    ورود به بازار کشنده بایک X9 و معرفی کامیونت فورسF38

    آیین کلیدسپاری کشنده بایک X9 و معرفی کامیونت فورس F38 فردا برگزار می‌شود. بهمن دیزل با برگزاری این رویداد به طور رسمی تولید بایک X9 به عنوان کشنده‌ای با 560 اسب بخار آغاز می‌شود. لذا از این پس بایک X9 با موتور CUMMINS با استاندارد آلایندگی یورو5 به سبد محصولات این شرکت اضافه می‌شود. این کشنده همچنین از سیستم‌های راداری و کنترل تطبیقی ACC، سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS، سیستم LDWS و سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی HSA و.... بهره می‌برد.

  • پشتیبانی همه جانبه و رفع دغدغه‌های صنعت رسالت ماست

    پشتیبانی همه جانبه و رفع دغدغه‌های صنعت رسالت ماست

    مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ضمن تشریح بخش‌هایی از فعالیت‌های این شرکت در پایتخت انرژی کشور به برنامه‌ریزی اصولی جهت ارتقا خدمات و توسعه زیرساخت‌های خدماتی، رفاهی و عملیاتی در سطح منطقه ویژه پارس اشاره کرد و گفت: ما در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت در منطقه عظیم اقتصادی و انرژی پارس جنوبی، رفع دغدغه‌های صنعتگران و تلاش برای پشتیبانی اصولی جهت کمک به تولید و رونق اقتصادی منطقه و کشور را از مهم‌ترین رسالت‌های خود می‌دانیم.

  • تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران از مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول

    تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران از مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول

    فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه جشنواره جام رسانه و در جریان تقدیر از مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، بر ضرورت امیدآفرینی در دورانی که دشمنان کمر به ناامیدی ملت بسته‌اند، تأکید کرد.

  • تولید محصولات پتروشیمی امسال از ۱۰۰ میلیون تن عبور می‌کند

    تولید محصولات پتروشیمی امسال از ۱۰۰ میلیون تن عبور می‌کند

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: از ۱.۶ میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی در قبل از انقلاب به ۹۶ میلیون تن محصول رسیدیم و امسال ان‌شاءالله از ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهیم کرد.

  • افتتاح موسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید علیمحمدی در فولاد سنگان

    افتتاح موسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید علیمحمدی در فولاد سنگان

    با حضور محمد مقیمی رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران ، میرزایی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، رسولیان مدیرعامل مجتمع معدن دولتی سنگان، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان و نخبگان دانشگاهی و همچنین همسر شهید علیمحمدی و کارکنان شرکت فولاد سنگان، موسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید علیمحمدی افتتاح شد.