مرد مشهدی 16 زن خیابانی را کشت + فیلم

سعید حنایی مرد مشهدی بود که فقط زنان خیابانی را می کشت. سعید حنایی ۱۶ زن را به قتل رساند
مرد مشهدی 16 زن خیابانی را کشت + فیلم

زنان خیابانی همیشه جنجالی بوده اند . چند سال قبل فردی در مشهد به سراغ زنان خیابانی رفت و آنها را کشت . آخرین امار زنان کشته شده 16 و روایتی 18 نفر بوده است.قاتل عنکبوتی لقب قاتلی سریالی به نام سعید حنایی است که اواخر دهه 70 در مشهد 16 زن را به قتل رساند و بعد از دستگیری به دار آویخته شد.


موضوع کشته شدن زنان خیابانی به قدری حساس بود که فیلمی به نام عنکبوت با نقش آفرینی محسن تنابنده ساخته شد و سر پخش آن هم هنوز جنجال ها بر پا است
محسن تنابنده، تیزری از فیلم عنکبوت را در صفحه اش به اشتراک گذاشته است. داستان این فیلم در مورد قاتل سریالی ایرانی سعید حنایی است که ملقب به قاتل عنکبوتی بود. "عنکبوت" محصول سال 1398 به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که با بازی محسن تنابنده در نقش اصلی درباره یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چند زن خیابانی را به قتل رساند. جلوگیری از نمایش این فیلم در قم به تازگی خبری شده بود.

دیگران چه می خوانند:

در بخشی از اعترافاتش سعید حنایی بیان می کند بعد از کشتن دو زن خشکسالی تمام شد و باران گرفت. متاسفانه انحرافات ذهنی یک فرد چگونه می تواند به یک جامعه صدمه وارد کند.

نظر شما در مورد اقدام سعید حنایی در کشتن زنان خیابانی چیست؟

مرد مشهدی 16 زن خیابانی را کشت + فیلم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟