• «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود

    «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود

    دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد تأسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن(ثمسکن)، آینده روشنی برای این برند خوشنام متصور شد و گفت: ثمسکن باید به عنوان برندی توسعه‌گر در کشور و جهان شناخته شود.

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

    کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

    «کیوسک‌های دیجیتال پایش سلامت» همزمان با آغاز هفته سلامت، توسط همراه اول رونمایی و در تعدادی از مراکز بهداشت شهر تهران نصب شد.

  • محصولات ویژه فولاد مباركه در خدمت ارتقاء كیفی خودروهای داخلی

    محصولات ویژه فولاد مباركه در خدمت ارتقاء كیفی خودروهای داخلی

    مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: با توجه به سیاست‌های فولاد مبارکه مبنی بر تولید محصولات ویژه و کیفی، بخشی از این محصولات در سال 1402 در خدمت صنعت خودروسازی قرار گرفت و با توجه به اهداف تعیین‌کننده برای دو خودروساز بزرگ کشور مبنی بر افزایش تیراژ خودرو و ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی، فولاد مبارکه از خودروسازان داخلی حمایت خواهد کرد.

  • مالکیت استقلال ایران رسماً به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد

    مالکیت استقلال ایران رسماً به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد

    آیین واگذاری مالکیت دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

  • معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

    معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

    طبق مصوبه مجلس، عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس مانند صندوق‌های کالایی، املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات نخواهد بود.